حاج مجید بنی فاطمه-عزاداری وفات حضرت ام البنین (س) ۱۳۹۳

دانلود مداحی و مولودی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ دانلود مداحی و مولودی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

دریافت فایلها:

حاج سید مجید بنی فاطمه-خودم کنیز تو ام بچه هام (روضه)

حاج سید مجید بنی فاطمه-چهار تا پسرم جلوه های من (روضه)

حاج سید مجید بنی فاطمه-خبر دارم روضه کربلا رو  (زمینه)

حاج سید مجید بنی فاطمه-العطش کودکان (شور)

حاج سید مجید بنی فاطمه-ای مدینه گریه کن (سنگین)

حاج سید مجید بنی فاطمه-ظهر عاشورا حرم کربلا (واحد)

حاج سید مجید بنی فاطمه-با نگاهات دلم رو بردی (شور)

حاج سید مجید بنی فاطمه-اسمتو نگیر از صدای من (شور)

 

 منبع:خیمه دلسوختگان

delsukhtehgan.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:حاج مجید بنی فاطمه, عزاداری وفات, حضرت ام البنین (س), ۱۳۹۳,

] [ 17:30 ] [ سیدحسین نجیبی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه